FILM: Kieviet Journaal 163

15-02-2019
In deze nieuwste aflevering van het Kieviet Journaal vieren wij Valentijnsdag! Kijk snel verder...
ALL YOU NEED IS LOVE.... in deze aflevering van het Kieviet Journaal vieren wij de dag van de liefde, Valentijnsdag! Verder ziet u o.a. beelden van Junior Science Lab met groep 7/8, een gymles Free Running van groep 7, 8 en 7/8, een rekenles van groep 1/2 B, standbeeldenmuseum in groep 3, een excursie van groep 4, sporten bij Aerofit met groep 8, een nieuwe 'Jongens tegen de Meisjes' en nog veel meer! Veel kijkplezier!
Klik hieronder op de link om het Kieviet Journaal te bekijken:

De 163ste aflevering van het Kieviet Journaal staat online!