Koningsspelen 2019 succes!

12-04-2019
Wauw! Een heerlijk zonnetje, lekker sporten… de Koningsspelen 2019 van de Kievietschool was een groot succes! Lees snel verder...
Op vrijdag 12 april 2019 was het tijd voor de jaarlijkse Koningsspelen. Voor het zesde jaar op rij organiseerde de Kievietschool dit fantastische feest. De afgelopen jaren vond het feest op school plaats, waar de kinderen onder andere workshops aangeboden kregen van judo, tennis en dans. Maar er werd ook een mini-playbackshow georganiseerd en natuurlijk stond de sponsorloop altijd op het programma.

Dit jaar pakte de Kievietschool het anders aan… de Koningsspelen 2019 werden namelijk georganiseerd op het sportveld van SV Wassenaar in Kerkehout. De ochtend begon om 9.00uur met de gezamenlijke opening en natuurlijk de 'Pasapas' van Kinderen voor Kinderen. Hierna gingen de kinderen van de groepen 1 t/m 5 in kleinere groepjes spelletjes spelen op het sportveld. De groepen 6 t/m 8 werden ook in groepen verdeeld en deden aan voetbal, hockey, estafette en slagbal.

Om 11.30uur was het tijd voor de sponsorloop voor het Technieklokaal van de Kievietschool. Allereerst gingen de kinderen van de groepen 1 t/m 5. Wat konden zij enorm hard rennen! Wauw. Na een kwartiertje mochten de kinderen van de groepen 6 t/m 8. Om 12.00uur werden de Koningsspelen afgesloten met een heerlijk ijsje! Wat een prachtige dag!

In het Kieviet Journaal zijn alle beelden te zien: https://www.youtube.com/watch?v=RbgzGY-SESE