FILM: Kieviet Journaal 171

18-04-2019
VROLIJK PASEN! Het Kieviet Journaal staat helemaal in het teken van Pasen. Kijk snel verder...
VROLIJK PASEN! Het Kieviet Journaal van deze week staat helemaal in het teken van Pasen! Zo ziet u o.a. beelden van het Paasontbijt op de Kievietschool, het paashazen- of eieren zoeken in verschillende groepen, een hip hop les voor de groepen 3 t/m 8, een techniekles, een nieuwe 'Jongens tegen de Meisjes' en nog veel meer! Veel kijkplezier!
Klik hieronder op de link om het Kieviet Journaal te bekijken:

De 171ste aflevering van het Kieviet Journaal staat online!