FILM: Kieviet Journaal 177

21-06-2019
Wat hebben de kinderen genoten! In het Kieviet Journaal van deze week ziet u alle beelden van het survivalkamp van groep 8! Kijk snel verder...
YES! Het Kieviet Journaal is weer terug! Deze keer staat het Kieviet Journaal helemaal in het teken van het survivalkamp van groep 8. U ziet alle activiteiten, het plezier van de kinderen en een sportieve en spannende 'Jongens tegen de Meisjes'! Veel kijkplezier en graag tot volgende week!
Klik hieronder op de link om het Kieviet Journaal te bekijken:

De 177ste aflevering van het Kieviet Journaal staat online!