Groep 8 naar de sportschool

25-01-2020
De kinderen van groep 8 hebben een spinningslesje gevolgd bij sportschool Aerofit. Lees snel verder...
Op woensdag 22 januari 2020 hebben de kinderen van groep 8 een 'spinningsles' gevolgd bij sportschool Aerofit. Onder begeleiding van personal trainer Arnold van der Ham waren de kinderen lekker actief bezig.

Rond kwart voor tien vertrokken wij op de fiets richting de sportschool. De kinderen fietsten allemaal in een hele nette rij en waren best een beetje zenuwachtig, want sporten op een echte sportschool hadden ze nog nooit gedaan!

Om kwart over tien kwamen we aan en konden we onze fietsen in de fietsenstalling zetten. Hierna liepen we naar de zijkant van de sportschool, waar we direct in de spinningszaal uitkwamen. Hier konden de kinderen zich omkleden in hun sportoutfit.

Vervolgens begon de les. Iedereen moest op een fiets zitten. Deze fiets werd exact ingesteld op hun lengte. Ook meester Jordi en de hulpmoeders deden uiteraard mee! Op heerlijke muziek en gave discolichten waren de kinderen maar liefst 45 minuten bezig met de spinningsles. En wat vonden ze het fantastisch! Wij willen Aerofit Wassenaar enorm bedanken voor hun gastvrijheid! In het Kieviet Journaal van deze week zijn de beelden te zien: https://www.youtube.com/watch?v=fTvXTC089Ps