Juf Marieke (ma/di)
Juf Mieke (woe/do/vrij)

Paaseieren zoeken
27 maart 2024

Vanmorgen hebben de leerlingen van groep 4 mogen genieten van een overheerlijk Paasontbijt. Na het ontbijt zijn de leerlingen in de tuin van een ouder op zoek gegaan naar de verstopte eieren. Wat ging hen dat goed af! Het was een geslaagde ochtend.

Museum Voorlinden
25 maart 2024

Vandaag heeft groep 4, na een heerlijke wandeling, een bezoek gebracht aan Museum Voorlinden. In het museum hebben de kinderen twee verschillende kunstwerken bekeken, te weten: Swimming Pool van Leandro Erlich en Bookshelf no 26 van Yin Xiuzhen. De werken zijn bekeken volgens de VTS (Visual Thinking Strategies) methode.
Tennisclinic
13 maart 2024

Vanmorgen stonden de leerlingen van groep 4 op de tennisbaan in verband met de tennisclinic.
De leerlingen konden na de instructie snel met de oefeningen beginnen. De sfeer op de tennisbaan was prettig en sportief. Het was fijn om te zien dat iedereen zich goed inzette en plezier had.