Juf Saskia (ma/do/vrij)
Juf Anjuli (di/woe)
Paasviering
27 maart 2024

Wat een fijne ochtend hebben we gehad.
We begonnen met een heerlijk ontbijt. Vervolgens hebben we een Kahoot gespeeld om de kennis van de kinderen te testen over Pasen. Hierna hebben we een leuke reken/taal bewegingsspel gespeeld. Na de kleine pauze hebben we paaseieren gezocht bij een ouder in de tuin en we sloten de dag af met het afscheid van Alexander. Heel erg bedankt voor de hulp van alle ouders die vandaag geholpen hebben.

Museum Voorlinden
26 maart 2024

Gisteren was groep 7 op bezoek geweest bij museum Voorlinden.
Het was een heel interessant bezoek.

Bijenhotels maken
27 februari 2024

Vandaag zijn wij met beide groepen 7 naar Backershagen gefietst om daar bijenhotels te maken. De kinderen hebben de hele ochtend, samen met groep 7 van de Sint Bonifatiusschool hard gewerkt aan hun bijenhotel. Het zonnetje scheen en de sfeer was erg fijn.
Houd de Wassenaarse krant volgende week in de gaten. Grote kans dat we daar met z'n allen in zullen staan.