Groep 1/2A

Juf Eline (do)
Picknicken
18 maart 2024

Vanwege het mooie weer hebben wij vanmiddag heerlijk buiten geluncht! De kinderen hebben hiervan genoten. Er werd zelfs geroepen: dit is the best day ever!!!!🤣

Verder hebben wij vandaag waterparels in de klas gekregen waar wij fijn mee kunnen spelen en hebben wij een start gemaakt met het verven van de dozen.

Voorstelling
6 maart 2024

Vanmorgen hebben wij naar een voorstelling gekeken van Theater de Stuiter.
Robin vertelde een verhaal over dat zij na een storm op zee, aangespoeld was op een eiland. Op het eiland woonden twee mensen die leefden op een eiland. Robin maakte het eiland kapot, door bomen om te zagen voor hout en het water vies te maken.
De kinderen en de mensen van het eiland hebben Robin geleerd dat je netjes moet omgaan met de natuur en spullen van een ander.

Bezoek aan de bibliotheek
5 februari 2024

Vandaag brachten wij een bezoek aan de bibliotheek. We hebben met de bibliotheek juf gesproken over wat je in de bibliotheek kan doen, de juf heeft een prentenboek over Koen de boekendief gelezen, we hebben een spelletje gespeeld, een speurtocht gedaan en we mochten een boek uitzoeken die wij 6 weken mogen lenen op school.
Het was een leerzaam en gezellig uitstapje!