Juf Sabine (ma/di/woe/do)
Juf Isabelle (do/vrij)
Pasen
27 maart 2024

Wat een gezellige ochtend!
Eerst hebben we genoten van een heerlijk paasontbijt! En daarna hebben we paaseieren gezocht bij een ouder in de tuin! Dat ging in een razend tempo!
Wij wensen jullie een heel gezellig en hopelijk zonnig paasweekend toe en zien jullie dinsdag weer!
Tennisclinic
11 maart 2024

Wat een sportieve ochtend op tennispark De oude Eik!
Alle kinderen deden enthousiast mee, ondanks het druilerige weer!
Iedereen heeft ook een tegoed-kaartje meegekregen voor proef-tennislessen/tenniskamp.
19 januari 2024

Vanmorgen hebben de leerlingen tijdens de kunstklas bij juf Natasja echt prachtige kunstwerken gemaakt over verschillende landschappen. Onze achterwand ziet er nu schitterend uit!