FILM: De Verdwenen Cadeautjes 2

22-11-2019
Juf Elise, juf Stephanie en meester Jordi bleven op school slapen om de mysterieuze persoon te ontmaskeren. Kijk snel verder...
Juf Yvette en juf Nicole gingen op onderzoek uit... zij bekeken de mysterieuze voetstappen in de gymzaal. Juf Sabine en juf Elise vonden een nieuwe Sinterklaaszak. En iedereen vroeg zich af... wie is toch die mysterieuze persoon! Juf Stephanie, juf Elise en meester Jordi gingen in de nacht op onderzoek uit... en wie troffen ze toen opeens aan...?!

Klik op de link hieronder om het Kieviet Journaal - aflevering 193, te bekijken: