Groep 3

Juf Ingrid (woe/do/vrij)

Tennisclinic
13 maart 2024

Vanochtend hebben de leerlingen een tennisclinic gekregen op tennispark 'de Oude Eik'. De leerlingen waren enthousiast en we hadden ook geluk met het weer. Dank aan alle ouders die hebben geholpen met het vervoer!

Theatervoorstelling
7 maart 2024

Afgelopen woensdag hebben de leerlingen genoten van een theatervoorstelling van Theater Stuiter. Het was een leuke en positieve voorstelling over samenwerken en natuurbehoud. De leerlingen waren erg betrokken en enthousiast. Hierbij wat foto’s ter illustratie.

Circuit
16 januari 2024

Vanmiddag heeft juf Dian, onze stagiaire, in de klas een circuit georganiseerd. Super leuk en leerzaam! Er waren 5 stationnetjes: werken op de chromebook, werken met klei, een gezelschapsspel, een verhaal maken met de letterdoos en een tekenopdracht.